Don't torture yourself with what might have given


Jag har precis sett de tre första avsnitten av Seinfeld säsong 6 som jag köpte igår. Älskar verkligen det programmet, skrattar alltid högt för mig själv :)

Provade också min nya mini plattång, och den är faktiskt riktigt bra. Och så söt...den är minimal, tänkte att det räcker eftersom jag bara behöver platta min lugg som tycker om att stå åt olika håll på morgonen. Det var lite läskigt att ha en sån varm sak så nära ansiktet, var nära att bränna upp min lilla (eller stora...) näsa ett par gånger. Men jag lär mig nog att använda den med tiden.

Förresten, har någon musiktips? Skriv gärna i så fall!

Kommentarer
Postat av: Lena i Spanien

tack :)

du har en jättefin blogg



besök gärna min blogg - flyttar som 17åring till Spanien

2009-08-21 @ 17:52:49
URL: http://lenaispanien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0