And said I want you, just 'zactly like i used to


Jag var på min mosters bröllop i helgen, vi fick inte kasta hela påsen med ris på brudparet. Men inte ville vi göra det heller, mycket roligare att kasta med hela händerna fulla.


Det var vackra fönster i kyrkan, och de hade lycka med vädret...skinande sol :)

Två små bilder från bröllopet i lördags, jag vill inte lägga upp några bilden på bruden o.c. då jag inte vet om de vill det.

Idag så började jag skolan. Idag är det dagen som jag har fruktat sedan sommarlovets början. Och dagen var inte helt hemsk. Sure, det blir fullt upp i höst, mycket plugg, långa dagar, långa lektioner, sömlösa nätter. Men jag gillar att ha mycket att göra, samtidigt som jag hatar det. Jag vet inte riktigt vad jag snackar om, men det blir nog bra. Jag ska göra det bra...

Något mindre bra är att jag har gått omkring med en stor, gul finne på hakan hela dagen, Jippy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0