Excited


Jo...jag har fortfarande inte fixat min design. Ska ta itu med det i helgen eller något. Håller på att uppdatera allt på datorn och har fått Photoshop CS4, så jag är rätt excited (Ordet fungerade inte på svenska, jag är ju inte upphetsad...)!

Om en stund så ska jag åka iväg med moderskapet & moster och shoppa lite. Behöver nya skor, linnen, en väska och lite annat. Ska också köpa en seriebox med Seinfeld tror jag.

Mina inlägg blir tråkigare och tråkigare för varje gång jag skriver ett, ska försöka bättra mig och kanske lägga in lite bilder. Jag har bara ingen lust att sitta framför datorn just nu. Är superstressad inför skolstarten, och jag har fyra dagar kvar! Måste redan påminna mig själv att andas lungt så fort jag tänker eller hör ordet "skola". Andas in....och ut...långsamt...

Lyssna på den här och andas in och ut. Kram.

Kommentarer
Postat av: Matiilda

nej vilken fin bloggdesign och annat du hade fixat till www.glairty.blogg.se !! Precis en sån jag skulle vilja ha! exakt! du skulle inte vilja fixa nästan samma till mig`? Det skulle vara sjukt snällt!!! / M

2009-08-20 @ 15:16:21
URL: http://mmatildasvensson.blogg.se/
Postat av: anna

jätte fin blogg :D

2009-08-20 @ 21:36:17
URL: http://hejlillabaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0