Förbjud paparazzis!

Jag har suttit och surfat runt lite och kollat på lite olika fansidor av olika kändisar jag gillar. Särskilt så har jag kollat in en sida om Robert Pattinson och blir bara riktigt ledsen när jag ser videos av paparazzis som springer efter honom, slår på hans bilruta för att få honom att kolla in i kameran och skriker på honom. Samtidigt ser man hans smått förtvivlade min och att han försöker att täcka sitt ansikte med handen samtidigt som han kör.

Inte för att jag inte tycker om hur Robert ser ut och gärna kollar på bilder på honom. Men jag nöjer mig gärna med bilder från photoshoots. Det är synd om dessa stackars människor som inte kan leva vanliga liv pga. alla dessa fotografer.

Vissa brukar mot argumentera med att "När de har valt att vara med i en film som kommer visas över hela världen så får det vara beredda på det...osv....". Men tänk om det var du själv, eller en god vän till dig? Varendaste gång du går ut och äter lunch med en vän så skulle det sticka ut kameror ur varendaste fönster och över murar. Det är inget som någon borde behöva uppleva. Det är att inkräkta på människors privatliv. Inte konstigt att vissa blir lite paranoida efter ett tag...

Jag tycker att man borde förbjuda paparazzis!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

jag håller med dig, även kändisarna har rätt till privatliv! sådär som de behandlas har ingen rätt att behandlas...

2009-08-15 @ 23:51:38
URL: http://parisia.blogg.se/
Postat av: Maatiildaa

www.patrisia.blogg.se sa att du hade gjort hennes design och annat. Jag tänkte bara fråga ifall du skulle vilja hjälpa mig lite? Frågade (då utan att jag visste att du hade gjort patrisias blogg) ifall hon kunde hjälpa mig, då hon sa att du hade gjort hennes och att jag skulle fråga dig. Det skulle verkligen vara supersnällt, eftersom jag är då sjukt dålig på sånt! Ifall du vill, så kan du väl slänga in en kommentar och berätta ifall du vill lr inte? (: / M

2009-08-17 @ 11:36:20
URL: http://mmatildasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0