If you need to crash then crash and burn.

Saker som jag har lust att skriva upp för tillfället:

♥ Det står en gubbe på en ställning utanför sitt hus och målar i regnet. Kanske inte det smartaste?
♥ Skolan börjar om åtta dagar, jag hyperventilerar nästan varje gång jag tänker på det.
♥ Musik är det bästa som finns.
♥ Jag saknar dig!
♥ Städa aldrig under din säng när du är riktigt trött, det förvärrar allt.
♥ Jag fick ett kusinbarn i torsdags, välkommen till världen!
♥ Regndropparna som samlas på fönsterrutor bildar ofta vackra mönster.
♥ Måste hitta en riktigt bra almanacka som är snygg.
♥ And I want to stand with you on a mountain, I want to bathe with you in the sea...

Måste sluta där, tråkar ut mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0