Little darlin' come with me

Sitter och tuggar på choklad som ursprungligen var en pralin jag försökte dela vilket gjorde att hela biten blev till tusen små delar. Alltså - dela inte praliner med dina bara händer, det blir väldigt kladdigt.

Idag har jag vart och handlat kläder. Har redan fyllt på garderoben inför skolstarten rätt mycket. Men behövde byxor och lite annat smått och gott. Jag hittade faktiskt två par jeans på H&M. Riktigt snygga faktiskt.

Det här är ett par av jeansen jag köpte. De får rumpan att se snygg ut! ;) Haha.

För tillfället så lyssnar jag på Van Morrison och funderar på att gå och lägga mig...fast det kommer jag nog inte göra på ett tag. Puss!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

ska aldrig testa det då ;)



åh vad härligt med nya kläder! jag är jäkligt pank för tillfället, måste spara mina pengar till grekland! :) men troligtvis köper jag inte särskilt mycket där nere, så jag kommer hem med pengar också! sen i höst, då jäklar ska jag shoppa! :D hehehe.



snygga jeans!

2009-08-14 @ 23:44:55
URL: http://parisia.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg

svar: thank you! :) <3

2009-08-15 @ 15:38:12
URL: http://parisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0