The words you say to me are unlike anything, that's ever been said.


Efter ett par sena nätter och tidiga mornar efter det så är jag helt slut. Huvudet bultar för fullt och sängen känns som den bästa platsen att vara just nu. Dock har jag svårt att somna och orkar inte försöka ännu.

Igår så spenderade vi kvällen på en liten teaterbiograf inne i den lilla staden vid C's lantställe. Vi såg Harry Potter & Halvblods prinsen. Jag gillade den riktigt mycket - slutet kunde vart bättre dock.

Nej, nu måste jag hämta en frukt eller något och sedan gå och lägga mig! Sweet Dreams!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hej :) Min kompis Patricia har fått sin design gjord av dig, och jag vann även min nuvarande design i en tävling hos dig :) nu undrar jag ifall du har lust att hjälpa mig med en ny? den jag har är vrålsnygg, men jag har tröttnat lite och jag ska precis börja med en ny blogg, och det skulle kännas jättebra med en ny design. Hoppas du har tid/ork att hjälpa mig! :)



Kram

2009-08-14 @ 12:01:20
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: crazybanan

Vi har veckansblogg på våran blogg.

bara att anmäla dig till tävlingen, så har du chansen att bli veckans blogg

2009-08-15 @ 11:16:07
URL: http://crazybanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0