See the time we shared it was precious to me

Nu får snygga och oerhört grymma Kings of leon pryda min header för tillfället. Har inte mycket inspiration alls för tillfället, bara driver på, lyssnar på musik och pluggar.

Idag hade vi skolfoto. Mitt sista skolfoto i grundskolan. Känns jävligt bra. Hatar skolfoton, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Man ser alltid lite halv konstig ut eftersom att det är en sån stel och trist bild. Men kan vara kul att ha när man är äldre antar jag ;)



Just nu så vill jag ha ett snyggt, långt halsband med en massa kedjor. Vet dock inte vart jag kan hitta ett sådant. Ett liknande det på bilden. Rätt långt och helst i silver, gimme!

Kommentarer
Postat av: frida

Angående Design, hejsan! skulle du kunna göra en blogg design åt mig? skulle vara jätte gulligt!

Hhör av dig! Kram frida

2010-02-16 @ 09:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0