Spendin' all my time at the mall

Hej sötnötar! Om en stund så ska jag åka in till stan igen...fjärde gången på fyra dagar...alltså har jag spenderat i stort sätt varje dag de senaste dagarna på stan. Så går det när man har vänner som behöver shoppa och behöver smakråd ;) Haha. Det enda jag har köpt är en kalender som jag har stylat i rosa & silver, ska ta kort och visa den senare.

Ikväll så ska jag klippa min lugg och färga håret, vägrar komma till skolan i råttfärgat hår och en lugg som jag inte kan se något under...får sätta upp den nu så att jag vet vart jag går.

Aja, nu måste jag lägga på lite mascara och försöka få mitt hår att ligga rakt ner...det är en utmaning! Skriver senare, puss.

Ps, bloggens design är fortfarande inte klar, därför ser den ut som den gör...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0