"Welcome to the real world", she said to me

Åh, det har vart en rätt lång dag idag på något sätt. Jag vaknade upp gråtande pga. en hemsk dröm. Det är nog första gången jag har vaknat gråtande - någonsin. Det var inte särskilt kul att starta dagen så.

Men jag skakade av mig drömmen och satte mig en stund framför tvn för att vakna till lite. Efter att jag hade käkat lite frukost och fått i mig x antal koppar kaffe så kände jag mig lite bättre.

Jag begav mig av mot bussen för att möta M nr1 & M nr2 i stan för en fika. Drack en islatte - rätt god. Sedan joinade (sedan när använder jag det ordet?) R & M nr3 oss och vi drog till en park för lite häng.

Efter ett tag behövde jag dra mig hemåt och nu sitter jag här. Har glömt att äta så måste nog hämta något att tugga på.

Cheerio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0